06 Μαρτίου, 2006

Crash Boom Bang!


AKA: Tι θα θυμάμαι από τα φετεινά Oscar

1. Eίναι σκληρά δω πέρα για ένα νταβά (τουλάχιστον τώρα η ζωή τους θα γίνει λίγο καλύτερη, Jon Stewart)

2. Τον Jack ψιλοκαταρρέοντας να Crashάρει στις ...6:20

3. Την ανθολογία από μάτσο ασπρόμαυρα γουέστερν κλιπς με σαφή ομοερεωτικά υπονοούμενα (καλέ αυτόν με το στάχυ στο στόμα και το λάγνο 'σε γδύνω' βλέμμα λέω)

4. Τη λουλουδιασμένη ομορφιά και το μαύρο εβραιώτικο βλέμμα της Rachel Weisz: τελικά οι έγκυες είναι hotties

5. Η κατάργηση του νόμου της βαρύτητας: Dolly Parton (στα ροζ...)

6. Tην Lilly Tomlin και την Meryl Streep στην καλύτερη εισαγωγή τιμητικού βραβείου ever (στον Robert Altman)

7. "Καληνύχτα και καλή τύχη" : έτσι τελειώνουν τα ραντεβού με τον George Clooney (Jon Stewart). Αυτός ο άντρας τα έχει πλέον όλα.

8. To λαδί vintage φόρεμα της Jennifer Lopez (χωράω και εγώ από..πίσω?) και το τσουλούφι της Salma Hayek

9. Tην αγωνία του Heath Ledger που από γκέι μοναχικός προβατάρης εμφανίστηκε ως βλαχαδερός αυστραλός γαιοκτήμων

10. Tο ότι εμφανίστηκα ΞΑΝΑ στα Oscars: εκεί που έδειχνε τα clips από μεγάλες ταινίες με μεγάλους ήρωες, έσχιζα ξανά τα νερά στα δύο!

4 σχόλια:

Neilys είπε...

εγώ δεν τα δα, ήμουν vacance αλλά να σου πω δεν έχασα και τίποτα απ'ότι έμαθα

alximist είπε...

e, kai egw ta eida alla moy espasan ta neyra oi 2 brazilianoi sxolastes poy den me afhnan na akoysw ti legane sta agglika...
ma kala o ntabas htan to kalytero tragoydi? pane kala...
Prepei na dw to kapote, apla gia na mporv na sygkrinw me ton Enis poy to exase kai to eixame gia sigoyro...
Perierga oscar moy fanhkan, pantws...
To Crash pantws einai tainiara emena me epirease gia meres...alla hthela to brokeback na to parei...
ante kai toy xronoy...

MoSeS είπε...

@aenaos: ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη κατασκευαστά μου (κοκκινομάγουλο emoticon)

@Giorgie: γιαυτό είμαστε εδώ βρε! Οταν εσύ ξετύλιγες τις σοκολάτες εγώ έπινα εσπρεσσάκια για να αντέξω μέχρι τις 7 πμ!

@alximist: To Capote είναι απίστευτα 'έξυπνη' ταινία και μια από τις καλύτερες για την αυτοκαταστροφική φύση της δημιουργίας. Τα χαιρετίσματά μου στο θείο μου το Χρήστο στο Sao Paolo (aaaa και ζηλεύω απίστευτα για το ταξίδι στη Bahia) :P

Old Boy είπε...

«τελικά οι έγκυες είναι hotties»
ή οι όμορφες παραμένουν hotties και έγκυες :)